Activitats destacades

Aquí podreu trobar informació sobre algunes notícies activitats destacades al llarg del curs.

Primera reunió de delegats i delegades

Ja s'ha celebrat la primera reunió de delegats i delegades del curs 2017-2018. Ells seran els portaveus de l'alumnat de primària i qui transmetran les opinions, valoracions i suggeriments que faci cada grup a les sessions de tutoria.

L'assemblea de delegats i delegades funciona de manera democràtica, les decisions que es prenen són acordades per tots els membres del grup.

El Park(ing)day

Jornada de Portes Obertes

El dimarts, 14 de març, es va celebrar a l'escola una nova Jornada de Portes Obertes.

Els alumnes d'infantil i primària van exposar i explicar els treballs que han estat fent al voltant del projecte Francesc d'Albranca. Els alumnes de 6è han elaborat un vídeo d'investigació sobre la figura del reconegut metge des Migjorn Gran.

El camí a l'escola

Aquest curs des de l'escola, i com a tema central de la Xarxa de Centres Cooperants, seguim amb el treball del canvi climàtic amb l'alumnat.

És per açò que hem iniciat un petit projecte El camí a l’escola: campanya a nivell de comunitat per reduir l’emissió de diòxid de carboni (CO2). La primera passa ha estat fer una anàlisi de com venim a l’escola i com tornam a casa. Una reflexió que ens convé fer a consciència si volem contribuir a la construcció d'un món millor.

World Cafe

El World Cafè a la nostra escola era un experiment. Ens feia ganes, però, provar de fer aquesta dinàmica de grups en una trobada informal i entretinguda, en la qual posàrem damunt la taula temes d'interès general per a la comunitat educativa. La convivència a l'escola i al poble, els projectes compartits, la cohesió de tots els membres de la comunitat, el benestar col·lectiu, la cura cap als espais comuns des Migjorn... Tot un munt d'idees entrellaçades que, acompanyades d'un cafenet o infusió i bereneta, van fer possible que ens engresquéssim en actuacions a curt i a mitjan termini i a comprometer-nos, entre tots, a aconseguir la comunitat educadora que somiam.